05/06/2017

Märksõnad, millega siia blogisse jõutakse


Olen mõnda aega kirja pannud, mis märksõnadega inimesed siia blogisse jõuavad. Enamus on minu õnneks ikkagi teatritega seotud. Päris imeasju minu blogist otsitud ei ole. Toon alljärgnevalt välja kõik märksõnad, millega selle aasta esimese nelja kuu jooksul inimesed siia blogisse jõudnud on. Lisaks lingin ära otsinugsõnadega seotud postitused, kui mul on mida sel kohal linkida.
  • Soovitage Vanemuise etendusi - hetkel mängukavas olevatest lavastustest soovitan "Mamma Mia!" ja "Meie oma tõde, meie oma õigus"
  • Hea põhjatuule vastu Vanemuine - oma arvamuse olen blogis kirja pannud aastal 2013. Leiab selle SIIT
  • 5 grammi sisemist rahu - mina käisin konkreetset lavastust vaatamas jaanuaris 2016. Ma pole enam kindel, kas seda ka praegu mängitakse. Aga kui otsitakse, siis äkki ka mängitakse. Minu mõtteid saab lugeda SIIT
  • Alena Shkatula - pean häbiga tunnistama, et ma polnud sellisest inimesest varem kuulnudki. Kasutasin siis ka kõikvõimsa Google abi ja sain teada, et tegemist on Rahvusooper Estonia baleriiniga. Nii palju kui mina guugeldasin, siis ma küll ei näinud, kuidas seda nime otsides minu blogisse on võimalik jõuda. Enda teada pole ma Alena Shkatula nime blogis varasemalt kajastanud ka. Sain ise vähemalt targemaks.
  • Arkaadia Vanemuises - minu meelest oli tegemist pika ja üsna igava etendusega. Soojalt ei soovita. Aga kui keegi ikkagi väga tõsine teatriklassika austaja on,siis, neile ehk meeldib. Minu tookordset arvamust saab lugeda SIIT
  • teater Arkaadia - vaata eelmist punkti
  • Augustikuu - siiani vist minu üks kõige lemmikumaid lavastusi üldse, Draamateatris nähtud lavastustest raudselt lemmikuim. Kahju, et ma seda rohkem vaatama ei jõudnud. Praeguseks on lavastus mängukavast maas, aga minu kunagist arvamust saab lugeda SIIT
  • Viiuldaja katusel 2017 - jah, lavastust mängitakse ka augustis 2017 uuesti Estonias. Hetkel veel on Piletilevi andmetel kõikidele etendustele pileteid saada. Minu arvamust saab lugeda SIIT
  • Kristel Pärtna - tegemist on Rahvusooper Estonia ooperilauljaga. Oma blogis ma temast vist küll midagi kajastanud ei ole. Väikese otsimise käigus selgus, et ühes Estonia teatrilaada postituses olen tema nime siiski osalejate hulgas ära maininud. See on ka kõik. Kes rohkem infot Kristeli kohta teada tahab, siis soovitan guugeldada.
  • Savoy ball - minu meelest väga lõbus ja hoogne operett. Soovitan kõikidele neile, kes tahaksid ooperimaailmaga tutvust teha, kuid päris ooperit ei julge veel vaatama minna. Lisaks hea soovitus ka kõikidele huumorisõpradele, kuna seal on võimalik ka Märt Avandit näha. Minu mõtteid Savoy balli kohta saab lugeda SIIT
  • Zarah arvustus - väga tore, et minu blogisse jõutakse märksõnaga "arvustus". Ma ise ikka panen rohkem enda arvamust kirja, kui arvustusi kirjutan. Ma leian, et arvustuste kirjutamiseks peaks mingi vastavasisuline haridus olema, mis lubaks mul tööd arvustada. Kuna mul seda pole, siis leiab siit blogist ainult minu arvamusi ja mõtteid. Karlova teatri Zarah Leanderi lugu käisin vaatamas ja  panin oma mõtted kirja SIIN
  • Aabitsa kukk - olen lugenud nii samanimelist raamatut kui näinud lavastust. Julgen mõlemaat soovitada. Tegelikult on DVD-l olemas lavastusest kuuldemäng. Vähemalt mina kunagi lootsin, et saan etendust DVD-lt vaadata ja siis selgus, et tegemist on kuuldemänguga. Kunagi on ETV lavastust ka telerist näidanud. Äkki on see isegi internetist arhiivist võimalik üles otsida. Minu arvamuse nähtud etenduse kohta leiab aga SIIT
  • Minu veetlev leedi - tegemist on järjekordse Rahvusooper Estonia muusikaliga. Ma mäletan, et kunagi juhtusin nägema Hannes Kaljujärve ja Aivar Tomminga laulu Vanemuise samanimelisest muusikalist. Kui ma siis avastasin, et Rahvusooperis on võimalik seda muusikali näha, siis ma teadsin, et ma pean seda nägema. Täditütar oli ka vaimustuses sellest mõttest ja nii me siis koos Tallinnasse rändasime. Mõlemad jäime väga rahule. Seega kõikidele, kes pole antud muusikali veel näinud, julgen soojalt soovitada. Minu tookordse arvamuse leiab SIIT
  • köhaga teatrisse - kõige naljakam otsing üldse, millega mu blogisse on jõutud. Naljakas oli see sellepärast, et see juhtus täpselt siis, kui mina kodus oma bronhiidiga võitlesin ja köhisin nagu hobune ja mõtlesin, et tahaks teatrisse minna. Aga kui keegi nüüd selle otsinguga siia blogisse satub, siis ma ütlen teile ainult üht: ÄRGE PALUN MINGE KÖHAGA TEATRISSE!
  • Helisev muusika - kui keegi soovib Vanemuise teatri Heliseva muusika kohta informatsiooni, siis seda ma võin pakkuda, Selle kohta leiab arvamuse SIIT. Filmi on vast peaaegu kõik näinud ja selle kohta võin ma öelda ainult seda, et esimesed paar korda on täitsa okei vaadata. Edasi läheb juba igavaks. Siiski peab mainima, et ega muusikal filmist ei erine. Ainus erinevus on see, et lauldakse eesti keeles ja rollides on meie enda inimesed.
  • Mamma mia etendus - täpselt nagu film. Ma küll lootsin veidi teistsugusemat lavastust, kuid hea oli siiski. Täpsema arvamuse leiab SIIT
  • Ooperifantoom - ka seda olen Vanemuise laval näinud. Peab ütlema, et päris äge oli, kuigi ma usun et suurtel välismaa lavadel oleks see veel võimsam. Pikemalt saab minu arvamuse kohta lugeda SIIT
  • sõnad Leelo Tungal - esimese hooga ei suutnud ma midagi välja mõelda, miks Leelo Tungla nimi minu blogisse peaks tooma. Ainus mis mul pähe tuli oli Leelo Tungla lapsepõlve ainetel tehtav film "Seltsimees laps". Nimelt käisin ma ka selle filmi castingul, aga kuna ma ei saanud mõlemal võttepäeval osaleda, siis mind ei valitud. Muidu oli mul plaan veidi filmitegemisest ka siin blogis kajastada. Nüüd tegin blogis väikese otsingu ja selgub, et Leelo Tungla nime võib "Mamma Mia" postituses näha. Nimelt on Leelo Tungal muusikalis kõlavate eesti keelsete laulusõnade autor.
  • Triinu blogi Eesti laul - sellise otsinguga võib tõesti minu blogisse jõuda ainult seetõttu, et kirjas on Triinu blogi. Kuigi ma olen jumala kindel, et ilmselt on mitu teist Triinut veel, kes blogivad. Ilmselt mõni nendest Triinudest on ka Eesti laulust oma blogis pajatanud. Mina ei ole ja ei kavatse seda teha ka. Lihtsalt sel põhjusel, et ma ei vaata Eesti laulu ja Eurovisiooni.
  • triinujakultuur.blogspot.com - seda otsingusõna näha oli paras üllatus. Lihtsalt seetõttu, et tavaliselt satutakse mu blogisse mõne lingi kaudu. Tore on mõelda, et keegi teab et mul selline blogi olemas on ja oskab seda kohe niimoodi Googlest otsida. 
  • Pildilt kukkujad arvustus - jällegi olen sellest lavastusest kirjutanud oma arvamuse. Tore, et Google mu arvamusi ka arvustuste pähe inimestele pakub. Loodetavasti need, kes seda otsinud on, on targemaks saanud. Aga kokkuvõttes leiab minu mõtted selle lavastuse kohta SIIT
  • Meie oma tõde meie oma õigus Triinu blogi - sellel ajal, kui see märksõna mu blogi statistikasse ilmus, ei olnud ma antud lavastust veel näinud. Ma tahaks teada, et kas mõni teine Triinu on veel, kes sellistel teemadel blogib? Või on tõesti inimesi, kes ekstra minu arvamust teada tahavad? Kui nii, siis ma olen igatahes väga meelitatud. Kohe väga meelitatud. Ja kõikide nende meeleheaks, kes seda lavastust mu blogist otsinud on, siis arvamuse leiate SIIT
  • ooper Rehepapp - Eesti enda ooperi kohta polnud nagu väga vigagi. Ainus, mis häiris oli liigne ropendamine. Samas Õuna-Endel on mul siiani meeles. Ma ei tea ainult, kas Vanemuine seda sügisest veel mängib. Äkki ikka mängivad. Igatahes minu arvamuse leiab SIIT
  • suvelavastused 2017 - see on ilmselt kõige uuem märksõna, millega siia satutakse. Ja arvestades seda, et suvi tuleb iga päevaga järjest lähemale, siis ka kõige sagedasem märksõna. Ma ikka üritan jõudumööda suvelavastuste infot vastava postituse all täiendada. Postituse kõikide Eestis mängitavate suvelavastustega leiab SIIT
  • Lembit Ulfsak haigus - sel ajal, kui see märksõna siia blogisse ilmus, ma ei teadnud, mis haigus Lembit Ulfsaki tabas. Tema lahkumine oli minu jaoks šokk. Nüüdseks olen erinevate meediaväljaannete kaudu teada saanud, et tal oli vähk. See on kõik. Need, kes tahtsid, said nüüd oma otsingusõnale vastuse. Rohkem me seda teemat ei puuduta.
  • kes kirjutas ürgmehe teatri - Ürgmehe lavastuse kirjutas Rob Becker. Ma loodan, et sellega sai ka see küsimus vastatud.
  • kahe isanda treener - ma ei taha ülbe olla, kuid sel teemal ei tea ma midagi. Ma ei tea kuidas on olla kahe isanda treener. Küll aga olen näinud lavastust "Kahe isanda teener" Ugala teatris. Sellist komöödiat pole ma veel varem näinud. Tol ajal ma seda väga heaks lavastuseks ei pidanud, kuid nüüd läheks küll uuesti vaatama. Kahjuks Ugala enam ei mängi seda lavastust. Kunagise arvamuse leiab SIIT

0 kommentaari:

Postita kommentaar